خبرگزاری کار ایران

در سطح استان قم؛

خبرنگار ایلنا، رتبه برتر جشنواره رسانه و تأمین اجتماعی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۳۱۲

در نخستین جشنواره استانی تأمین اجتماعی و رسانه قم، صادق چهرقانی خبرنگار و سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان قم، به‌عنوان رتبه برتر این جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه و تأمین اجتماعی استان قم، عصر امروز سه شنبه ۳۰شهریور۱۴۰۰ با حضور دکتر علی اصغر دادخواه مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم، در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

نخستین جشنواره رسانه و تأمین اجتماعی استان قم، که از آذرماه سال ۱۳۹۹ فراخوان شد و در طول مدت تعیین شده، بیش از ۲۷۰ اثر از ۵۰ رسانه مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، صادق چهرقانی خبرنگار خبرگزاری ایلنا در قم، به‌عنوان رتبه برتر در بخش تیتر خبرگزاری ها معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از وی تقدیر شد.

این جشنواره در سه بخش خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، بخش رسانه های مکتوب و بخش رسانه های مجازی و صدا و سیما برگزار شد که در مجموع از بین ۲۷۰ اثر ارسالی،  ۶۲ اثر به بخش داوری راه یافتند و در نهایت ۱۴ اثر در بخش های مختلف از جمله گزارش خبری، عکس، مصاحبه، تیتر و ...، به عنوان رتبه برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گفته آقای محمد تلخابی مدیر روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان قم و دبیر اجرایی نخستین جشنواره رسانه و تأمین اجتماعی استان قم، داوران این جشنواره، سه تن از اصحاب رسانه شناخته شده استان قم که در سطح ملی هم شناخته شده هستند بودند که بنابر درخواست خودشان، نام ایشان اعلام نشد، اما ذکر این نکته ضروری است که آثار ارسال شده برای بررسی به داوران، بدون نام و فقط با کد صورت گرفت تا خدای ناکرده نام خبرنگاری بر اثر و کار ارائه شده سایه نیاندازد.

نخستین جشنواره رسانه و تأمین اجتماعی استان قم، با شعار «تأمین اجتماعی الکترونیک، گامی بلند در راستای تحقق دولت الکترونیک» با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با نقش و اهمیت خدمات این سازمان فراگیر اجتماعی و نیز به منظور تقویت تعامل سازنده با رسانه ها، به عنوان رابط میان نهادهای خدمتگزار و مردم و قدردانی از جایگاه خطیر اهالی و اصحاب رسانه استان قم برگزار شد.

به گفته آقای دادخواه مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم، این جشنواره تلاش کرد با بهره گیری از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و تأمین اجتمای، آثار رسانه ای انتشار یافته در زمینه خدمات الکترونیک تأمین اجتماعی را بررسی کند.

صادق چهرقانی مسئول خبرگزاری ایلنا در استان قم در آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه و تأمین اجتماعی استان قم، در سخنانی کوتاه اظهار کرد: برگزاری این جشنواره حتما موجب ایجاد انگیزه در بین اصحاب رسانه برای تولید آثار رسانه ای بیشتر و با کیفیت تر که مرتبط با حوزه تأمین اجتماعی باشد خواهد شد و از این منظر باید به برگزار کنندگان این جشنواره تبریک گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز