خبرگزاری کار ایران

با راه‌اندازی کارزاری شکل گرفت؛

اعتراض هزاران نفر از مردم سنندج به کیفیت آب شرب شهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۲۲۵

مردم شهر سنندج در اعتراض به کیفیت آب این شهر با راه‌اندازی کارزاری خواستار رفع این مشکل شدند.

به گزارش ایلنا ؛ در بیانیه این کارزار که نزدیک به ۱۴ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند خطاب به ابراهیم رئیسی، رئیس دولت آمده است:

«مدت زمان طولانی است که در شهر سنندج فاجعه‌ای رخ داده و آن، کیفیت به شدت پایین آب آشامیدنی این شهر است. در سال‌های نه‌چندان دور، آب این شهر جزء بهترین آب‌ها از نظر کیفت، طعم، بو و شاخص کیفیت آب بود اما متأسفانه به دلیل سوء مدیریت مدیران منطقه آب‌وفاضلاب و عدم پاسخگویی از جانب این عزیزان، شاهد این هستیم که متأسفانه آب آشامیدنی شهر سنندج به یکی از بدترین آب‌های کشور تبدیل شده و شاخص کیفیت پایین آب این شهر مردم مظلوم این شهر را دچار مشکلات بسیاری کرده و هیچ مسئول و ارگانی وظایف خود را در قبال سلامت مردم بر عهده نمی‌گیرد.

باید به استحضار شما ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برسانیم که مردم ناچار به تهیه آب از چشمه‌ها و آب‌های جاری شده‌اند و بعضاً با خرید آب معدنی نیاز روزانه خود را تأمین می‌کنند. در سال ۱۴۰۰ واقعا جای تعجب است که مردم ما محروم از اولین نیاز زندگی خود هستند.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید بدون تشریفات اداری در سریع‌ترین زمان ممکن به این مشکل رسیدگی شود و خواسته اولیه مردم را که برخورداری از آب سالم و با کیفیت است برآورده نمایند.»

این کارزار تا تاریخ ۲۲ مهرماه در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/sanandaj-problem) در حال جمع‌آوری امضاء است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز