خبرگزاری کار ایران

بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دز واکسن کرونا در خراسان رضوی تزریق شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۱۲۵

رئیس پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای واکسیناسیون، دو میلیون و ۳۷۴ هزار و ۶۶۸ دز واکسن در مناطق تحت پوشش این دانشگاه تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجعفر صادقی با بیان این‌که خوشبختانه روند واکسیناسیون سرعت خوبی گرفته است، گفت: دو میلیون و ۳۷۴ هزار و ۶۶۸ دز واکسن در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تزریق شده است.

او با بیان این‌که در حال حاضر ۵۸ پایگاه و مرکز واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش دانشگاه راه‌اندازی شده است، افزود: از مجموع واکسن‌های تزریق شده، یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۴۵۱ مورد دز اول و ۷۰ هزار و ۲۱۷ واکسن نیز دز دوم بوده است.

رئیس پیشگیری و مبازره با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به ظرفیت تزریق روزانه ۱۰۰ هزار دز واکسن در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ادامه داد: روز گذشته بیش از ۷۵ هزار دز واکسن در مناطق زیر پوشش تزریق شد.

صادقی با توجه به اینکه در آستانه فصل سرما و احتمال افزایش مجدد تعداد بیماران سرپایی و بستری وجود دارد، بیان کرد: باید قبل از پیک ششم جمعیت بالایی از مردم واکسینه شوند تا به‌طور مجدد شاهد شرایط بحرانی و روند افزایشی تعداد بیماران و فوتی‌ها نباشیم.

صادقی از گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال خواست با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز