خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبرداد:

کادر درمان استان مرکزی هیچگونه مطالبات معوقه ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۱۱۵

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: دریافت حقوق و کارانه کادر درمان استان به روز است و در حال حاضر این قشر هیچگونه مطالبات معوقه ندارند. این در حالی است که پرداخت کارانه کادر درمان مرکزی سال گذشته به دلایل مختلف 14 ماه معوقه داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعیدرضا سلطانی افزود: مطالبات کادر درمان با پیگیری مستمر مسئولان حوزه سلامت و اجرایی استان به روز شده و کارانه پزشکان نیز بر اساس اسناد بیمه‌ای باید تا اردیبهشت ماه سال جاری باشد که این موضوع تا هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: این هفته کارانه اردیبهشت پزشکان و پرستاران دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت خواهد شد که این موفقیت برای دانشگاه علوم پزشکی اراک در بین سایر استان‌ها ثبت می‌شود.

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: افزایش حقوق کادر درمان استان سال گذشته و سال جاری در چندین مرحله اجرایی شده که شامل میزان 50 درصد در سال 98، میزان 15 درصد افزایش ضریب حقوقی در سال 99، میزان 50 درصد فوق‌العاده ویژه در دی ماه سال 99 و میزان 25 درصد افزایش حقوق برای پرسنل پزشک و پرستار در سال جاری بوده است.

سلطانی با بیان اینکه کارانه پزشکان و پرستاران استان مرکزی به طور میانگین حدود 140 میلیارد ریال است، تصریح کرد: مبلغ حق لباس کادر درمان استان نیز تا پایان 99 پرداخت شده و معوقه حق مسکن و حق لباس سال جاری نیز پرداخت شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز