خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ارسال ۳۱۴ اثر شهرهای آذربایجان غربی به دبیرخانه سوگواره شعر آیینی موکب واژه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۰۴۴

دبیر سوگواره شعر آیینی موکب واژه‌ها با اشاره به برگزاری این سوگواره در دو بخش ترکی و فارسی، گفت: بعد از اعلام فراخوان بالغ بر ۳۱۴ اثر از شهرهای آذربایجان‌غربی به دبیرخانه ارسال شد.

حمید امدادی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به برگزاری این آیین به‌صورت استانی، اظهار داشت: مفاهیمی هم‌چون ایثار و شجاعت، عاشورا و‌ پیام آزادی، سیره و ابعاد زندگی شهدای کربلا محورهای برگزاری این آیین بود.

امدادی با بیان این‌که این سوگواره در دو بخش فارسی و ترکی برگزار شد، تصریح کرد: بعد از اعلام فراخوان بالغ بر ۳۱۴ اثر از شهرهای استان به دبیرخانه ارسال شد.

وی یادآور شد: در داوری اولیه تعداد ۱۵۴ اثر گزینش و تحویل هیئت داوران شد.

دبیر سوگواره شعر آیینی موکب واژه‌ها افزود: از بین ۶۲ اثر فارسی، به‌ترتیب وحید طلعت از میاندوآب، محدثه خاک‌زاد از تکاب و کیانوش سفری از ارومیه حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.

امدادی گفت: همچنین در بخش ترکی نیز سه اثر علی شجاع و رضا قربانی از ارومیه و صمد تقی‌زاده از سلماس از بین ۹۲ اثر نهایی به‌سبب نزدیکی امتیازات به‌صورت مشترک حائز مقام برتر جشنواره شدند.

به گزارش ایلنا، حمید امدادی به‌عنوان دبیر اجرایی، سجاد صافی به‌عنوان دبیر علمی و محمد میلانی به‌عنوان رئیس هیئت داوران در این جشنواره حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز