خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

انتظار تبریز برای صدور حکم شهردار/آغاز به‌کار رنجبر شاید وقتی دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۹۹۱

برخی معتقدند روند استعلام های لازم برای صدور حکم شهردار تبریز از سوی وزیر کشور زمان بر است و برخی معتقدند افراد ذی نفوذ از درون شهرداری در حال رایزنی برای به تعویق انداختن حکم شهردار منتخب هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، هشتم شهریور ماه ۱۴۰۰ در جلسه ای و پس از کش و قوس های فراوان عباس رنجبر با انتخاب اعضای شورای شهر تبریز به عنوان شهردار تبریز انتخاب شد. در این جلسه رنجبر ۷ رای، حمید منجم ۴ رای و مظفر سلیمانی ۲ رای کسب کردند و در نهایت رنجبر با همان ۷ رای راهی ساختمان شهرداری شد.

و اما حکم شهردار

پس از آن تا تأیید صدور حکم شهردار از سوی وزارت کشور ، مظفر سلیمانی به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد، البته سلیمانی در همان زمان یکی از گزینه‌های احتمالی برای شهردار شدن بود اما بخت با او یار نبود تا حکم سرپرستی‌اش با حکم شهرداری تعویض شود، و تا زمانی که حکم صادر نشود  همین روال ادامه دارد و در عمل شورای جدید نمی تواند انتظار اصلاح و تغییر را از سرپرست رفتنی داشته باشد.

دیر شدن یا زود بودن، مسئله این است

برخی معتقدند روند استعلام های لازم برای صدور حکم شهردار از سوی وزیر کشور زمان‌بر است و حکم شهرداران پیشن نیز چنین زمانی را طی کرده است که برخی محافل معتقدند برخی افراد ذی نفوذ از درون شهرداری علیه شهردار منتخب فعال شده و در حال رایزنی با وزارت کشور هستند تا صدور حکم را به تعویق انداخته یا ملغی کنند، از آنجایی که تیم استانی دولت نیز متعلق به دولت قبلی است استانداری نیز پیگیر صدور سریع حکم آغاز به کار شهردار منتخب را ندارد و در این میان تمامی ضرر و زیان عدم شروع به کار تیم جدید شهرداری متوجه شهر و شهروندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز