خبرگزاری کار ایران

۱۰۰ درصد مطالبات گندمکاران در خراسان رضوی پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۹۸۷

مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم و پرداخت صددرصدی مطالبات گندمکاران در استان خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، حمیدرضا نوری مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی با اشاره به تشریح وضعیت خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی گفت: طرح خرید تضمینی گندم همچنان در استان ادامه دارد و کشاورزان می‌توانند گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید دولتی تحویل دهند. تاکنون ۱۰۰ هزار و ۷۳۱ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در۱۳ هزار و ۳۰۱ محموله خریداری شده است.

او افزود: از آغاز خرید تضمینی گندم در امسال تاکنون شهرستان تربت جام با مجموع خرید ۲۰ هزار تن گندم در صدر شهرستان‌های استان قرار دارد و بعد از آن به ترتیب شهرستان‌های جغتای با مجموع ۱۵ هزار تن، فریمان با مجموع ۱۰ هزار و ۵۵۰ تن، جوین با مجموع ۸۷۳۰ تن و مشهد با مجموع ۸۷۱۹ تن گندم در رتبه‌های بعدی خریداری گندم قرار دارد. همچنین امسال ۹ کارخانه آرد نیز خرید تضمینی گندم از کشاورزان را انجام دادند و تا کنون ۹۳۱۹ تن گندم را خریداری کرده‌اند.

مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در خصوص پرداخت مطالبات گندم‌کاران خراسان رضوی ادامه داد: ارزش ریالی گندم‌های خریداری شده ۵۰۷۳ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز