خبرگزاری کار ایران

آغاز واکسیناسیون کرونا با اتوبوس سیار در حاشیه شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۹۸۳

مسئول اجرای طرح واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: واکسیناسیون کرونا با اتوبوس سیار در حاشیه شهر مشهد و در اماکن مختلف این مناطق مانند هیئت های مذهبی، کارخانه‌ها و مساجد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، محمد مقضی افزود: با پیگیری سازمان اتوبوسرانی نخستین اتوبوس واکسیناسیون سیار افتتاح و در اختیار بسیج جامعه پزشکی قرار گرفته است و ۹ اتوبوس دیگر نیز کار خود را به زودی آغاز می کنند.

وی اضافه کرد: در واکسیناسیون خودرویی با اتوبوس به آن دسته از افرادی که امکان مراجعه به مراکز تجمیعی مسجد محور را ندارند در مناطق حاشیه شهر مشهد با حضور پزشک، پرستار و فرد واکسن زننده خدمات واکسیناسیون ارائه می شود.

مسئول اجرای طرح واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: تاکنون افزون بر ۷۵ هزار و ۵۴۰ نفر در حاشیه شهر مشهد در برابر کرونا واکسینه شده اند و خوشبختانه استقبال مردم حاشیه شهر از واکسیناسیون در حد مطلوبی بوده است.

مقضی افزود: برای خدمت رسانی به روستاها و مناطق کم برخوردار پایگاه های اقماری شکل گرفت تا به مردمی که در روستاها و یا مناطق ضعیف اقتصادی هستند نیز خدمات بهداشتی و واکسیناسیون ارایه شود.

سکونت گاه های غیررسمی ۱۳ درصد گستره کلانشهر مشهد را در برگرفته و ۳۲ درصد جمعیت این کلانشهر، معادل یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را در خود جای داده اند.

طرح واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد با حضور ۲۰ پزشک، ۸۰ واکسیناتور و ۸۰ نفر ثبت کننده اطلاعات در حال اجراست و علاوه بر این ۱۵۰ نیروی جهادی با حضور در پایگاه های تجمیعی سیار مسجد محور به مردم خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز