خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

آغاز تمرینات تیم اروم آلیاژ اورمیه برای صعود به لیگ برتر فوتسال کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۹۳۹

سرمربی باشگاه اروم آلیاژ اورمیه از شروع تمرینات تیم فوتسال این باشگاه از هفته جاری برای حضور پرقدرت در رقابت های قهرمانی لیگ دسته یک فوتسال ایران خبر داد.

مرتضی نجف نژاد در گفت و گو با ایلنا، با بیان  این خبر، افزود: تمرینات پیش فصل تیم فوتسال اروم آلیاژ را برای حضور آبرومندانه در لیگ دسته یک فوتسال ایران از هفته جاری شروع خواهیم کرد تا از آبروی فوتبال و فوتسال استان در کشور دفاع کنیم.

وی افزود: تقریبا کادر مدیریتی و فنی باشگاه مشخص شده است و پس از عقد قرارداد با بازیکنان و کادرفنی بلافاصله تمرینات مان را شروع می کنیم.

نجف نژاد تصریح کرد: امسال در نظر داریم در سطح یک باشگاه حرفه ای تمامی مسائل فنی و مدیریتی را پیش ببریم و در این راستا با یک مربی بدنساز و روانشناس نیز صحبت کرده ایم تا بازیکنان را با آمادگی جسمانی و ذهنی بالا روانه رقابت های لیگ کنیم.

مالک باشگاه اروم آلیاژ درباره حمایت های مسئولان شهری و استانی نیز خاطرنشان کرد: کیومرث پور ایراندوست، مدیر کل ورزش و جوانان استان حق ورودیه رقابت های پایه لیگ دسته یک جوانان و امید کشور را به باشگاه اروم آلیاژ پرداخت کرده است.

نجف زاده افزود: همچنین پور ایراندوست قول داده تا در آینده ای نزدیک پیگیر جذب اسپانسر برای این تیم باشد تا تیم اروم آلیاژ امسال بدون دغدغه مالی در رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز