خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین خطاب به جوانان:

فرزندانم ؛ جمهوری اسلامی ایران با هزاران شهید به شما به ارث رسیده ، قدردان آن‌ باشید/ سختی‌های اقتصادی امروز سخت‌تر از دوران دفاع مقدس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۸۹۳

نماینده مردم قزوین با بیان اینکه نباید بر طبل جدایی و ناامیدی کوبید،خطاب به جوانان گفت: عزیزان و فرزندانم جمهوری اسلامی ایران با هزاران شهید به شما به ارث رسیده لازم است قدردان آن‌ باشید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه محمدبیگی در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که صبح امروز با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: در طول چهل سال هیچ گاه نبوده که محتاج خون شهدا نباشیم؛ زمانی دفاع مقدس و پس از آن و زمانی که داعش فعالیت داشت و سردار سلیمانی ورود کرده و دل‌ها را تسخیر کرده و نامردان را شکست دادند.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: امروز در سختی اقتصادی هستیم اما روزی که جمهوری اسلامی پیروز شد و هشت سالی که در دفاع مقدس بودیم چه طور زندگی می‌کردیم، قطعا این روزها سخت‌تر از روزهای دفاع مقدس نیست و قطعا با همکاری و همدلی هم می‌تواند پیروز شد.

وی بیان کرد: امروز زن ایرانی افتخارش این است که پرونده نسلی است که از انسانیت دفاع می‌کتد و برای دفاع از انسانیت مرزها را نمی‌شناسد و امروز وامدار تمام این عزیزان هستیم و از همه همسران و مادران شهدا و خانواده‌های ایثارگر قدردان هستیم؛ چرا که اگر امروز به عنوان نماینده در مجلس از حق مردم دفاع می‌کنم به برکت خون شهدا است.

محمدبیگی افزود: انقلاب اسلامی نهالی بود که امروز به درختی تنومند تبدیل شده و امروز باید از فسادها دوری کرده و در خدمت به مردم پیشقدم باشیم، امروز در سختی اقتصادی هستیم اما روزی که جمهوری اسلامی پیروز شد و هشت سالی که در دفاع مقدس بودیم چه طور زندگی می‌کردیم، قطعا این روزها سخت‌تر از روزهای دفاع مقدس نیست و قطعا با همکاری و همدلی هم می‌تواند پیروز شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز