خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل:

انبار نفت اردبیل هاب صادراتی سوخت در کشور شد / ارسال 3 هزارتن نفت سفید به سه کشور همسایه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۸۸۱

​مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: این منطقه با اخذ مجوز از اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات فرآورده‌های نفتی به عنوان هاب صادراتی سوخت در کشور تبدیل شد.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی ضمن اشاره به اینکه انبار نفت شهید بهفر اردبیل به عنوان هاب صادراتی فرآورده‌های نفتی انتخاب شد، افزود: پروژه صادراتی فرآورده‌های نفتی با هدف توسعه خدمات و کمک به اقتصاد کشور و استان در دستور کار این منطقه قرار گرفت و با تلاش کارکنان و حمایت مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، برای اولین بار در انبار نفت یاد شده در منطقه اردبیل راه اندازی شد.

مدنی تصریح کرد: در مرحله اول، برنامه ریزی های لازم جهت صادرات نفت سفید به میزان 3 هزار تن توسط سه شرکت فعال در این بخش به کشورهای عراق، ارمنستان و افغانستان انجام شد و اولین محموله ۱۷شهریور ماه سال جاری از این انبار نفت بارگیری و به مقاصد یاد شده ارسال شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: صادرات فرآورده‌های نفتی به کشورهای همسایه زمینه کسب درآمد ارزی، اشتغال و رشد و پویایی بخش حمل و نقل در استان را در پی خواهد داشت.

مدیر منطقه اردبیل با اشاره به عملکرد و رسالت اصلی شرکت در بحث سوخت رسانی اظهار کرد: دریافت، انبارش و توزیع فرآورده‌های نفتی به مصرف کنندگان در سطح استان در حداقل زمان استاندارد انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز