خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۸۸۰

بعد از کش و قوس های فراوان شامگاه دوشنبه ۲۹ شهریورماه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان عباس راشاد با ۵ رای به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شامگاه دیروز دوشنبه (29شهریور) منصور مراد لو، رئیس شورای شهر زنجان در ششمین جلسه رسمی شورای شهر که به منظور انتخاب شهردار برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه سرپرست شهرداری از کارکنان شهرداری بوده بنا داشتیم که امور شهرداری عقب نیافتد.

 مرادلو، ادامه داد : تلاش شورا بر این بوده است که مصوبات به موقع تصویب شود تا با همدلی و وفاق کارها پیش ببرد.

وی، در این خصوص اضافه کرد: شورا فراخوان عمومی درباره انتخاب شهردار صادر کرد و ۵۵ نفر از بین شهروندان داوطلب شدند.

به گفته رئیس شورای شهر زنجان، پس از پایان فراخوان بررسی‌ها انجام و جلسات بررسی رزومه انجام شد و در نهایت ‌پس از بررسی رزومه‌ها به ۸ نفر رسیدیم که یک نفر انصراف داد.

وی، با بیان اینکه طبق قولی که به مردم دادیم، بررسی‌ها در شرایط برابر انجام شد، افزود: در نهایت امروز به جایی رسیدیم که شهردار را در جلسه رسمی و علنی انتخاب کنیم و نفر انتخابی را اعلام کنیم.

« عباس راشاد » در انتخابات ششم شورای شهر زنجان ابتدا برای عضویت چند باره ثبت نام کرده بود. وی که در این دوره ها تا ریاست شورای شهر نیز پیش رفته بود، به صورت غیره منتظره با یک چرخش 180 درجه ای از همراهی عضویت در شورای شهر زنجان انصراف داد و طبق رایزنی های اصحاب رسانه و برخی سیاسیون و فرهیختگان زنجان از همان ابتدای چرخش نیز پیش بینی و باور اصحاب رسانه در این راستا این بود که کاندیدای انصرافی با برنامه های از پیش تعیین شده از قطار انتخابات و انتصابات شورای شهر زنجان پیاده شده است.

بنا بر این گمانه زنی ها همچنان ادامه داشت تا اینکه شنیده ها از همان زمان انصراف حکایت از آن داشت که این عضو تقریبا دائم شورای شهر در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آینده فعالیت خواهد کرد، تا اینکه ابتدا حرف و حدیث های برای انتخاب وی به عنوان استاندار و شهرداری زنجان قوت گرفت؛ عباس راشاد، سعید رفیعی، محمدجواد سروش مهر، منصور سلطانی محمدی، محمد صحبت‌لو، حسن عیوض زاده، عباس قنبری بودند که بعد از کش و قوس های فراوان در بین اعضای شورای شهر وی به عنوان شهردار زنجان انتحاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز