خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرج خبر داد:

برخورد قاطع پلیس در برخورد با دو اوباش منطقه عظیمیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۸۶۷

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ۲ نفر از اوباش سابقه دار منطقه عظیمیه که با عربده کشی و قدرت نمایی اقدام به وارد آوردن آسیب به وسیله سلاح سرد به خودروهای شهروندان می کردند، در اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ علی قاسم پور با اعلام این خبر بیان داشت: ساعت ۲:۳۰ بامداد روز سه شنبه ۲۹شهریور، خبری مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی باسلاح سرد از سوی ۲ نفر از اوباش سابقه دار منطقه عظیمیه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل کلانتری ۱۴ رسالت به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل اعلام شده متوجه شدند که ۲ نفر به صورت غیر عادی در حال عربده کشی، قدرت نمایی با سلاح سرد و تخریب خودروهای پارک شده در خیابان هستند که بلافاصله وارده عمل شده و در مرحله اول نامبردگان را به آرامش دعوت کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این اوباش بدون توجه به این سعه صدر مامور به سمت پلیس نیز حمله ور شدند، تصریح کرد: در ادامه افسر گشت پلیس در یک اقدام ضربتی با رعایت قانون بکارگیری سلاح یک تیر هوایی شلیک که متهمان توجهی به دستور پلیس نکرده و مامور با شلیک تیر بعدی به پای یکی از متهمان وی را زمین گیر و به مرکز درمانی منتقل و دیگر همدست وی نیز در صحنه دستگیر و به کلانتری دلالت گردید .

سرهنگ قاسم پور با بیان اینکه پلیس اجازه جولان را از اراذل و اوباش گرفته است، خاطرنشان کرد: خط قرمز ما امنیت شهروندان است و هر کس بخواهد این این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز