خبرگزاری کار ایران

انتقاد نماینده مجلس از گرانی نان در البرز / مسئولان استان پاسخگوی مطالبات مردم باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۷۹۸

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در استان البرز گفت: تمام دستگاه استان موظف هستند تا تعیین تکلیف قیمت اصلی نان، وضع موجود را در البرز ثابت نگه دارند.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا عباسی در نشستی که پیرو مطالبات صورت گرفته در استان البرز نسبت به گران فروشی و عدم ثبات قیمت نان در خانه ملت کرج برگزار شد با بیان اینکه مردم نسبت به قیمت نان گلایه دارند و پاسخگویی هم به مطالبات بحق مردم در استان نیست، تصریح کرد: در بحث گرانی نان آنقدر تعلل و کوتاهی از مجموعه های اجرایی دیده شد که نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز در خطبه های نماز جمعه به آن اشاره کرد و اگر این تعلل‌ها ادامه پیدا کند مطمئنا نارضایتی مردم در این خصوص بیشتر خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه استاندار البرز باید نقش جدی داشته باشد و با وزیر کشور مطالبات مردم را پیگیری کند، افزود: متاسفانه چون آخر دولت بوده و بعضی ها تصور می کردند ممکن است باشیم یا نباشیم، بعضی از مسئولیت ها را به دولت بعدی واگذار کردند در حالی که در جمهوری اسلامی یک ثانیه مسئول بودن مصادف با یک عمر طولانی است و باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که انگار ۱۰۰ سال دیگر هم مدیر هستیم.

عباسی گفت: از آذرماه سال پیش می گفتند انتخابات نزدیک است و بعضا برخی از سران حتی در سطح وزرا از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کردند و امروز ما در استان با این معضل مواجه هستیم. 

نماینده مردم البرز در مجلس تاکید کرد: باید تدبیری اندیشیده شود و بر اساس نظرات دستگاه های اجرایی جمع بندی صورت بگیرد و تصمیم بگیریم که مشکل را حل و فصل کنیم چرا که زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست که نانوایی ها قیمت متفاوت داشته باشند و خارج از نوبت واحد خود را تعطیل کنند.

وی تمام دستگاه ها را موظف دانست تا تعیین تکلیف قیمت اصلی نان، وضع موجود را ثابت نگه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز