خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد؛

عجله ای برای افتتاح رسمی بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر نداریم / تا زمانی که کادر بیمارستان تامین نشود افتتاح نمی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۷۹۶

استاندار سمنان در بازدید از بیمارستان تازه تاسیس 15 خرداد مهدیشهر گفت: شهروندان بدانند هدف ما ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر در اجرا و بهره برداری از پروژه ها بوده و خواهد بود و اطمینان خاطر داشته باشند تا بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر به صورت کامل تجهیز نشده، کادر و تشکیلات آن ‌تامین نشوند عجله ای برای افتتاح رسمی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا آشناگر گفت: بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان برای راه اندازی بیمارستان جدید التاسیس ۱۵ خرداد مهدیشهر هزینه شده است که حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد اعتبار آن طی دو سال اخیر پیگیری و تامین شد.

وی افزود: بیمارستان جدید التاسیس ۱۵ خرداد مهدیشهر به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم آماده بهره برداری است.

آشناگر بیان کرد: از بدو ورود به استان تمام تلاش خود را برای بهره برداری از طرح ها و اقدامات دولت به منظور خدمات رسانی بهتر به مردم در استان، به کار گرفتیم.

استاندار سمنان یادآور شد: امروز شاهدیم بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر آماده بهره برداری است هرچند به طور طبیعی برخی از موارد برای تکمیل و بهره برداری بیشتر و بهتر از این مرکز باقی مانده که تصمیمات لازم در آن خصوص نیز اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: محوطه سازی و دیواره سازی برای مسیل ها یکی از مواردی است که در خصوص بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر مَدنظر قرار دارد که بحث و تبادل نظر در خصوص آن انجام و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

آشناگر اظهار کرد: انتظارات صحیح مردم در خصوص حضور مستمر و کامل ‌متخصصین در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر امری به جا است.

وی افزود: پروژه بیمارستان به صورت کامل آماده است، مواردی در خصوص راه دسترسی آن مطرح بود که باید گفت طی پیگیری های صورت گرفته مبلغ ۲ میلیارد تومان برای ساماندهی از لحاظ اجرای آسفالت و روشنایی مسیر کارسازی شده و به حساب شهرداری مهدیشهر برای اجرای موارد واریز شده است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه برای رفع نقص تقاطع مسیر دسترسی و مشکلاتی که برای آن وجود دارد پیگیری ها در حال انجام است، اضافه کرد: امروز شاهدیم که کار درمانی در بیمارستان ۱۵ خرداد شروع شده و بیماران پذیرش می شوند.

وی ادامه داد: در مقطع زمانی دیگری با رفع نواقص جزئی موجود در بحث کادر درمان و تشکیلات، محوطه سازی، دیواره سازی، راه دسترسی، روشنایی و سرویس دهی شهری، افتتاح رسمی از این بیمارستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز