خبرگزاری کار ایران

۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی سایت پرورش ماهیان سردابی خزل غربی کنگاور

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۷۹۵

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در دیدار با فرماندار شهرستان کنگاور از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی سایت پرورش ماهیان سردابی واقع در خزل غربی کنگاور خبر داد و گفت: ظرفیت تولید این مرکز ۲۰۰ تن ماهی در سال می باشد که محصول آن طی سه دوره چهار ماهه به بهره برداری می رسد. .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، در این دیدار فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به ظرفیت و پتانسیل  شبکه تعاون روستایی شهرستان خواستار فعالیت بیش از پیش این شبکه در حوزه های مختلف کشاورزی و اقتصادی شد. 

وی در این دیدار اظهار داشت: فرمانداری شهرستان آماده هرگونه مساعدت در خصوص اخذ تسهیلات بانکی به منظور تکمیل و تجهیز طرح و پروژه های در دست اقدام شبکه تعاونی های  روستایی شهرستان است. 

در ادامه این دیدار مدیر تعاون روستایی استان با اشاره به وجود ده تشکل تعاونی شامل پنج شرکت تعاون روستایی، دو شرکت تعاونی تولید، یک شرکت تعاونی زنان روستایی،  یک شرکت تعاونی کشاورزی زنبورداران و یک اتحادیه  شرکت های تعاونی های روستایی شهرستان اظهار داشت :  وجود دو انبار مسقف با ظرفیت هزار تن و  یک مرکز خرید محصولات کشاورزی با ظرفیت ده هزار تن  خرید محصولات کشاورزی  در سال از دیگر ظرفیت های این شبکه است. 

این مقام مسئول در حوزه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه خواستار حمایت  فرمانداری و مسئولان محلی شهرستان کنگاور  در راستای اخذ اعتبارات به منظور تعمیر و تجهیز این مراکز از محل اعتبارات تملک دارایی شد.

وی افزود: جهت تکمیل نهایی سایت پرورش ماهی خزل غربی به 6 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تامین تا پایان سال 1400 این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز