خبرگزاری کار ایران

اجرای ۱۴ طرح عمرانی شهرک‌های صنعتی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۷۹۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: مراحل اجرای ۱۴ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان سال در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به پایان رسید.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: این طرح‌ها به منظور توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان با بیش از ۸۳ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۹، پنج طرح عمرانی و زیرساختی با بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

وی بیان کرد: قرارداد اجرای ۱۵ طرح عمرانی در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان سمنان در نیمه نخست امسال به امضا رسیده است.

آل‌بویه تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها بیش از ۳۰۲ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات جاری و عمرانی شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: قرارداد های منعقده در مدت مشابه سال گذشته ۸ فقره با اعتبار بالغ بر ۱۷۷ میلیارد ریال بود.

وی گفت: این طرح ها شامل اجرای زیرسازی، آسفالت و جدول، شبکه روشنایی، آب، گاز و برق و غیره است و با هدف توسعه و تکمیل زیرساخت ها و همچنین ارتقای وضعیت عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز