خبرگزاری کار ایران

32 گواهی پایان کار در شهرک‌های صنعتی استان سمنان صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۷۸۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: از ابتدای فروردین تا ۱۵ شهریور امسال، ۳۲ فقره گواهی پایان کار در اراضی شهرک‌ها و نواحی استان صادر شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: بیش از ۶۲ هکتار از ساخت‌وسازها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در این مدت گواهی پایان کار دریافت کرد.

وی بیان کرد: صدور گواهی پایان کار در مدت مشابه سال گذشته، ۱۷ فقره و برای بیش از ۹ هکتار از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: مقایسه آمارها بیانگر افزایش ۸۲ درصدی صدور گواهی پایان کار از لحاظ فقره و ۵۸۸ درصدی از لحاظ مساحت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طی این مدت است.

آل‌بویه اظهارکرد: در این مدت ۱۳۳ فقره جواز احداث ساختمان برای ۵۹ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد.

وی با اشاره به افزایش ۲۷ درصدی صدور جواز احداث ساختمان تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۱۰۵ فقره جواز احداث ساختمان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: جواز احداث ساختمان برای حدود ۱۰۰ هکتار از زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مدت مشابه سال ۹۹ صادر شد.

آل بوبه گفت: کل اراضی در اختیار شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز