خبرگزاری کار ایران

ضرورت ساماندهی و تحصیل دانش آموزان فاقد هویت در یکی از مدارس دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۷۸۷

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان با استمداد از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان خواستار ساماندهی و ادامه تحصیل تمامی دانش آموزان فاقد هویت در یکی از مدارس دامغان شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سید میثم حیدرهایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی دامغان که صبح امروز (دوشنبه 29 شهریور) در سالن جلسات فرمانداری دامغان برگزار شد، گفت: بزرگترین چالش آموزش و پرورش کمبود نیروی انسانی است.

وی با اشاره به اینکه 15 هزار دانش آموز دامغانی کلاس بندی شدند، افزود: باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم و آموزش و پرورش نخستین اولویت ما باشد.

حیدرهایی یادآور شد: اگر مشکلات آموزش و پرورش حل شود بسیاری از مراجعات به دادگاه ها و کلانتری ها کاهش می یابد.

مدیر آموزش و پرورش دامغان ضمن بیان اینکه 90 درصد فرهنگیان دامغان واکسینه شدند، ادامه داد: در عرصه تعلیم و تربیت باید به دنبال فضایی همچون دفاع مقدس باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اهدای تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند باید با هماهنگی آموزش و پرورش باشد، تصریح کرد: با کمک اعضای شورای فرهنگ عمومی ضرورت دارد تمامی دانش آموزان فاقد هویت ساکن در شهرستان دامغان صرفا در یکی از مدارس تحصیل کنند.

با موافقت امام جمعه شهرستان دامغان و رئیس شورای فرهنگ عمومی دامغان مقرر شد جلسه آتی شورای فرهنگ عمومی به موضوع ساماندهی دانش آموزان و خانواده های فاقد هویت ساکن در دامغان و بررسی مشکلات خبرنگاران این شهرستان اختصاص یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز