خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان مطرح کرد؛

کاهلی نمایندگان استان در پیگیری ۱۵۰ میلیارد تومانی سامانه آبرسانی اصفهان/نمایندگان مجلس قبل از خواب آب شور بخورند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۶۷۵

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان گفت: حق اصفهان در حوضه زاینده‌رود به نحو شایسته‌ای مطالبه نمی‌شود و نمایندگان نتوانسته‌اند آب استان را حفظ کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول میرباقری اظهار کرد: اصفهان مبتلا به مسائل و موضوعات متعدد و کلانی است که با یک تلفن نماینده رفع نمی‌شود، بلکه نمایندگان مجلس باید تمام دغدغه خود را معطوف آن کنند.

وی افزود: بعضی شب‌ها اگر می‌شود اعضای شورا و نمایندگان مجلس قبل از خواب آب شور بخورند تا خواب آب ببیند؛ آیا اقدامات جدی برای رفع مشکل آب انجام شده است؟ پیگیری نکردن ۱۵۰ میلیارد تومانی که آقای نوبخت در دولت قبل برای سامانه آبرسانی اصفهان قول داد، کاهلی نمایندگان استان را می‌رساند، زیرا نمایندگان دیگر استان‌ها این کمک‌ها را دریافت می‌کنند، اما در اصفهان این موضوع رخ نمی‌دهد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید همانگونه که به موضوعات کلان می‌پردازند، به فکر دغدغه‌های استان خود نیز باشند، تصریح کرد: چرا نمایندگان اصفهان خود را نمایندگان تمام ایران می‌دانند و شهر خود را فراموش کرده‌اند؟

وی با بیان اینکه مردم اصفهان نجیب و آرام و دلسوز انقلاب هستند و نمی‌خواهند مانند دیگر استان‌ها رفتار کنند، ادامه داد: نه تنها حق اصفهان در حوضه زاینده‌رود به نحو شایسته‌ای مطالبه نمی‌شود، بلکه اخیراً درباره آب در بعضی نواحی استان مانند سمیرم نیز صحبت‌هایی می‌شنویم که نشان می‌دهد نمایندگان نتوانسته‌اند آب استان را حفظ کنند.

میرباقری خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم نمایندگان اصفهان زحمت می‌کشند، اما مردم از حضور آنها بین خود و ارتباطی که باید با بدنه جامعه داشته باشند انتقاد دارند و لازم است این حلقه واصل حفظ شود و مردم در مجامع مختلف نمایندگان خود را ببینند. همچنین بارها گفته می‌شود که دانشگاهیان نمی‌توانند از نمایندگان مجلس وقت بگیرند و با آن‌ها گفت‌وگو و تعامل کنند.

وی با بیان اینکه باید اختلافات به ویژه در انتخاب استاندار تمام شود، ابراز امیدواری کرد: چندگانگی میان نمایندگان مشکلی برای اصفهان ایجاد نکند و سرنوشت استانداری به استان دیگری داده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز