خبرگزاری کار ایران

دستگیری متهمان کلاهبرداری با چک پول‌های جعلی در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۵۳۰

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان به کلاهبرداری از شهروندان با چک پول‌های جعلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: در پی تماس یکی از کسبه شهرستان نیشابور مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط دو نفر با استفاده از چک پول‌های جعلی، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ طالقانی به محل اعزام و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران گشت کلانتری ۱۱ طالقانی خودرو پژو ۴۰۵ متهمان را در یکی از خیابان های سطح شهر نیشابور شناسایی و با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو مورد نظر را متوقف و ۲ متهم زن را در این زمینه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی  در بازرسی از خودرو متهمان ۱۱۰ عدد چک پول ۵۰ هزار تومانی، دو عدد ۱۰۰ هزار تومانی، ۱۰۰ قطعه ۱۰ هزار تومانی، ۲۰۰ قطعه ۵ هزار تومانی همگی تقلبی را کشف کردند.

وی اعلام کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد هر دو متهم سابقه کلاهبرداری در شهرستان های مختلف استان خراسان رضوی را داشته و تحت تعقیب پلیس آگاهی استان نیز می باشند.

سرهنگ حسینعلی زاده اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده و در مواجه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان به تمامی شهروندان تاکید کرد: هنگام دریافت چک پول با بررسی مشخصات آن، از اصل بودن چک پول دریافتی، مطمئن شده و هرگونه مورد مشکوک را نیز از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا در کوتاهترین زمان ممکن با سودجویان و کلاهبرداران برخورد قانونی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز