خبرگزاری کار ایران

گاز سوز کردن ۹ هزار و ۸۰۰ خودرو در خراسان رضوی به صورت رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۴۹۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: ۹ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروی عمومی از خرداد ماه پارسال در این منطقه به طور رایگان گازسوز شد و مالکان هزار و ۲۰۰ دستگاه خودروی دیگر در سطح خراسان رضوی در نوبت اقدام فنی برای گازسوز کردن موتور خودروهای خود به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌ اصغر اصغری افزود: ۵۰ کارگاه تخصصی و دارای مجوز فنی لازم در استان خراسان رضوی عملیات دوگانه‌سوز کردن موتور خودروهای متقاضی را بر عهده دارند.

وی ادامه داد : ۱۶ واحد از مجموع ۵۰ کارگاه مجاز گازسوز کردن خودروها در خراسان رضوی عملیات فنی گازسوز کردن موتور خودروهای عمومی را به شکل رایگان انجام می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: واحدهای تولید مخازن و کیت ویژه موتورهای گازسوز نیز در قالب قرارداد با کارگاه های مجاز این حوزه و بر اساس درخواست‌ آنها ادوات لازم گازسوز کردن موتور خودروها را به طور مستقیم در اختیار این کارگاه ها قرار می‌دهند.

اصغری افزود: متقاضیان گازسوز کردن موتور خودرو، می‌بایست به این منظور با مراجعه به "سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز کشور" فعال در شبکه اینترنت به آدرس gcr.niopdc.ir در آن ثبت‌نام لازم را انجام دهند که البته ثبت نام در این سامانه از اواخر اردیبهشت ماه پارسال آغاز شده است.

وی ادامه داد: این متقاضیان پس از طی روند ثبت‌نام در سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز کشور با ثبت کد ملی، شماره تلفن همراه و دیگر مشخصات لازم، می‌توانند برای گازسوز کردن خودروی خود در زمان مناسب به نزدیکترین کارگاه منتخب مراجعه کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: هزینه گازسوز کردن موتور خودروهای عمومی بر عهده وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به همین منظور با تولیدکنندگان مخازن و کیت ویژه موتورهای گازسوز، قرارداد منعقد کرده‌اند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، ۱۳۷ باب جایگاه سی.ان.جی دارد و روزانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی فشرده در این منطقه مصرف می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز