خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

احیای تعاونی‌های راکد قزوین در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۴۰۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: احیای تعاونی‌های راکد را در استان در دستور کار قرار دادیم و با توجه به ظرفیت‌های صنعتی، گردشگری، کشاورزی و تولیدی استان، برای آن‌ها برنامه ریزی کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا گروسی با اشاره به وضعیت تعاونی‌های استان گفت: تعاونی‌های استان در حوزه‌های مختلف از جمله مصرف و مسکن کارنامه درخشانی داشته‌اند و به رغم تمامی مشکلات موجود، می‌توان به آن‌ها نمره قابل قبولی داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: اگر تعاونی‌های راکد احیا شوند گام‌های بلندی برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی برداشته می‌شود و مسیر اقتصادی جدیدی پیش روی استان قزوین گشوده خواهد شد.

وی عنوان کرد: ما تحقق این سیاست را در استان در دستور کار قرار دادیم و با توجه به ظرفیت‌های صنعتی، گردشگری، کشاورزی و تولیدی استان، برای احیای تعاونی‌های راکد برنامه ریزی کردیم.

این مسئول افزود: در این راستا در یک اقدام انقلاب و جهادی برای تعیین تکلیف تعاونی‌های راکد باقی مانده از سال‌های قبل اقدام کردیم و تعداد تعاونی‌های فعال استان را به ۸۵۹ مورد رساندیم.

وی بیان کرد: ما به عددسازی و ارائه عدد و رقم بالا در حوزه تعاونی‌ها اعتقادی نداریم؛ چون باور داریم خروجی تمامی این ارقام باید در اقتصاد و جامعه قابل مشاهده باشد.

گروسی اظهار کرد: متاسفانه تمامی این اقدامات در شرایطی صورت گرفته که نگاه حمایتی لازم از تعاونی‌ها وجود نداشته است و اگر واقعا حمایت لازم از تعاونی‌ها صورت گیرد زمینه رشد و توسعه آن‌ها در جامعه فراهم می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تعاونی‌ها ساختار و سازماندهی لازم را برای حل بسیاری از مشکلات اجتماعی دارند و باید زمینه و فرصت فعالیت آن‌ها را در جامعه فراهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز