خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

آغاز سال تحصیلی جدید با حضور ۳۸۵هزار دانش‌آموز در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۳۲۷

مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان گفت: 385 هزار دانش آموز گلستانی در ۲ هزار و۸۵۰ واحد آموزشی با ۱۶ هزار کلاس درس سال جدید تحصیلی آغاز می کنند.

احسان گوهری راد در گفت و گو با ایلنای گلستان اظهار کرد: شروع سال تحصیلی در سوم ماه مهر فقط برای مناطق روستایی وعشایری انجام می‌شود و کلاس‌ها ۱۵ نفره برگزار خواهد‌ شد که دانش آموزان هنرستان فنی وحرفه‌ای و کاردانش  کلاس‌های کارگاهی  دارند از سوم مهر ماه می توانند به صورت حضوری در کلاس درس حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: مدارس زیر ۳۰۰ نفر روستایی و شهری تا پایان مهر ماه به صورت مجازی فعالیت می کنند  و از هفته اول آبان ماه  با مجوز کارگروه سلامت شهرستان وتایید شورای مدرسه به صورت حضوری دانش اموزان سرکلاس درس حاضر می شوند.

گوهری راد بیان کرد: مدارسی که بالای ۳۰۰ نفر دانش آموز در روستا وشهرستان دارد  در هفته سوم آبان ماه  به صورت تدریجی  و ۳ روز  در هفته  دانش آموزان درمدارس حضور خواهند داشت.

وی افزود:امسال بیش از ۴۲ هزار دانش آموز کلاس اولی در سال جدید تحصیلی آغاز می کنند و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فضای سلامت وایمنی برای دانش آموزان  محیا کنیم و۲۳هزار معلم برای آموزش دانش آموزان گلستان در سال تحصیلی جدید آماده هستند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان خاطر نشان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان قرار هست بزودی  انجام شود و براساس فرایند آموزشی بر اساس ستاد ملی کرونا و ستاد استانی از سوم مهر ماه شروع خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز