خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته واکسیناسیون استان عنوان کرد:

ضرورت داشتن کارت واکسن برای صاحبان اصناف در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۲۱۰

رئیس کمیته واکسیناسیون استان قزوین گفت: داشتن کارت واکسن و دریافت حداقل یک دوز واکسن برای فعالیت صاحبان اصناف و رانندگان تاکسی و اتوبوس ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه کمیته واکسیناسیون استان که ظهر امروز برگزار شد، گفت: باتوجه به اینکه از نظر رفت و آمد تراکم بالایی در اصناف وجود دارد، داشتن کارت واکسن برای صاحبان اصناف ضرورت دارد و حداقل باید یک دوز واکسن را دریافت کرده باشند.

رئیس کمیته واکسیناسیون استان قزوین ادامه داد: این موضوع برای رانندگان تاکسی و اتوبوس‌های درون شهری نیز صدق می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حدود 500 هزار نفر در استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند گفت: سطح پوشش واکسیناسیون در استان به 54 درصد رسیده است و درحال حاضر با رویکرد تزریق حداکثری محدودیت سنی نیز برای واکسن مدنظر نیست.

این مسئول بیان کرد: در دستگاه‌های دولتی، واحدهای تولیدی، نیروهای نظامی و انتظامی نیز تزریق واکسن برای پرسنل ضرورت دارد و لازم است مسئولان دستگاه‌ها لیست پرسنل واکسنه شده را اعلام کرده و نسبت به واکسینه شدن سایر پرسنل نیز اقدام کنند.

وی اظهار کرد: باتوجه به اهمیت تسریع در امر واکسیناسیون لازم است بیمارستان‌ها، درمانگاه‌های خصوصی و حتی فروگاه‌های زنجیره‌ای به عنوان پایگاه‌های تزریق واکسن فعال شوند تا دسترسی عمومی به واکسن ارتقا پیدا کند.

حبیبی گفت: ورزشگاه‌ها و  استخرها نیز برای فعالیت باید شیوه نامه‌های بهداشتی را در  راس کار قرار دهند و مطابق با آن‌ها فعالیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز