خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری کرج:

وضعیت درآمد شهرداری کرج مطلوب نیست/ لزوم اولویت بندی پروژه‌های شهری و مطالبات شهروندان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۰۸۰

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه وضعیت درآمدی شهرداری چندان مطلوب نیست، گفت: به‌ رغم کاهش درآمدها، نمی‌توان خدمت رسانی به شهروندان را تعطیل کرد و از کنار اجرای پروژه‌های مهم و کارساز به سادگی عبور کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، مصطفی سعیدی سیرائی در جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج با عنوان اینکه یکی از بارزترین جلوه‌های کار جهادی تلاش برای جذب درآمد بیشتر برای شهرداری است، گفت: با توجه به اینکه اجرای بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌های پیش بینی شده منوط به تأمین اعتبار است، جذب درآمد بیشتر از سوی مناطق، سازمان‌ها و سایر زیر مجموعه‌های شهرداری، اقدامی جهادی است.

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه وضعیت درآمدی شهرداری چندان مطلوب نیست، گفت:به‌رغم کاهش درآمدها، نمی‌توان خدمت رسانی به شهروندان را تعطیل کرد و از کنار اجرای پروژه‌های مهم و کارساز به سادگی عبور کرد.

وی توضیح داد: در شرایط فعلی لازم است که پروژه‌های اولویت دار عمرانی، فرهنگی و ... احصاء و از میان آنها مواردی که اثرگذاری بیشتری دارند، اجرایی شوند.

سیرائی تاکید کرد: هرچند پروژه‌های عمرانی تعطیلی بردار نیستند ولی در اجرای آنها هم باید اولویت بندی لازم صورت بگیرد تا بر اساس منابع مالی و امکانات موجود، پروژه‌هایی در اولویت تکمیل قرار بگیرند که بیشترین بهره وری را برای شهر و شهروندان دارند.

این مسئول  تسریع در تکمیل پروژه‌های اولویت دار شهری، گفت: با این اقدام میزان اعتماد شهروندان به مدیریت شهری افزایش پیدا می‌کند و از این طریق شاهد مشارکت بیشتر آنان در اداره شهر خواهیم بود.

وی اضافه کرد: گروه‌های جهادی‌با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار، پروژه‌هایی را در مدت زمان محدود اجرا می کنند که در حالت عادی بهره برداری از آنها چند ماه زمان می برد.

سرپرست شهرداری کرج در ادامه به تعامل با گروه‌های جهادی برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: اعضای این گروه‌ها در همکاری با شهرداری بیشتر بر فرهنگسازی، اطلاع رسانی و شفاف سازی در حوزه‌های مرتبط از قبیل مدیریت پسماند، فرهنگ ترافیک، ساخت وسازهای غیرمجاز و ...  متمرکز است.

سیرائی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر لزوم رسیدگی به مطالبات به حق شهروندان تاکید کرد و گفت:  بر اساس گزارش سامانه ۱۳۷ ساکنان مناطق مختلف تاکید زیادی بر آسفالت و لکه گیری معابر، نظافت شهری و جمع آوری به موقع پسماند، مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و توسعه فضای سبز شهری دارند که لازم است در این خصوص اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی توضیح داد: مدیران شهری باید با حساسیت بیشتری نسبت به شناسایی و رفع مشکلات منطقه خود اقدام کنند و در این راستا حفظ کیفیت خدمات رسانی را مورد توجه قرار دهند و این طور نباشد که آسفالت یک خیابان سه ماه پس از لکه گیری مجددا به ترمیم احتیاج پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز