خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد؛

انتخاب نیروهای جوان برای مدیریت شهر از سوی شهردار / استفاده از نخبگان جامعه برای چاره‌اندیشی و حل مشکلات اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۰۵۷

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: ضرورت دارد تیم مدیریت شهری هرچه سریع‌تر به‌دنبال استفاده از بدنه نخبگان جامعه برای چاره‌اندیشی و حل مشکلات باشند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد نورصالحی امرروز (یکشنبه 28 شهریورماه) در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تبریک فرارسیدن روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار اظهار داشت: امیدوار با نگاه فرهنگی مدیریت شهری اصفهان زمینه ارتقاء هرچه بیشتر جایگاه این شهر بزرگ در جای‌جای جهان فراهم شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری فراوان اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و همکاری وزارت کشور پس ‌از بیست روز از انتخاب شهردار اصفهان حکم علی قاسم‌زاده به‌عنوان شهردار این کلان‌شهر پنجشنبه از سوی وزیر کشور صادر و عملاً زمینه فعالیت رسمی و استقرار ایشان فراهم شد.

رئیس شورای شهر اصفهان افزود: خوشحال هستیم که با پیگیری فراوان شهر اصفهان در آستانه آغاز فعالیت شهردار جدید خود برمبنای تفکرات فرهنگی و نگاه ساختارمندانه قرار گرفته و بدون شک دیگر فرصتی برای از دست رفتن وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: کلان‌شهر اصفهان از سال‌های گذشته با چالش‌های قابل‌توجه دست و پنجه نرم می‌کند و برای رفع معضلات و مشکلات موجود نیازمند عزم جدی و مدیریت جهادی و شبانه‌روزی است، لذا ضرورت دارد شهردار اصفهان هرچه سریع‌تر زمینه استحکام و استقرار مدیران جوان به‌منظور رفع مشکلات را فراهم کند.

نورصالحی تصریح کرد: از شهردار می‌خواهم در کوتاه‌ترین فرصت با شناسایی مدیران جوانُ تماماً جهادی و متخصص به‌منظور حضور در مسئولیت‌های ذی‌ربط اقدامات لازم را عملیاتی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: همان گونه که در حکم انتصاب شهردار از سوی وزیر کشور نیز مورد تاکید قرار گرفته شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاه‌های فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن تسهیل تسریع و انضباط در خدمت‌رسانی به شهروندان و نگاه ویژه به توزیع عادلانه خدمات امکانات و نگاه عدالت‌گستر به اقشار محروم و آسیب‌پذیر که از برنامه‌های انتخاباتی اعضای ششمین دوره شورا اسلامی اصفهان نیز بوده باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

نور صالحی تصریح کرد: نگاه مدیریت شهری در چهار سال پیش رو به توزیع عادلانه امکانات شهری است که امروزه به دلایل مختلف از جایگاه خود فاصله گرفته و ضرورت دارد تیم مدیریت شهری هرچه سریع‌تر به‌دنبال استفاده از بدنه نخبگان جامعه برای چاره‌اندیشی و حل معضلات باشند، بطور قطع در انتصابات آینده باید نگاه فراگیر و به‌دور از حاشیه به‌منظور رفع مشکلات مردم مدنظر قرار گرفته شود و این‌موضوع زمینه تضارب آرا و استفاده از اندیشه‌های نو و نگاه‌های تازه را در مدیریت شهری فراهم خواهد کرد.

وی گفت: بدنه مدیریت شهری و عوامل تلاش‌گر شهرداری اصفهان با نگاه متفاوت به بازگشایی مدارس و آغاز دوباره تحصیل علم و دانش توسط دانش‌آموزان براساس تصمیم ستاد ملی کرونا در زمینه فعالیت‌های ضروری اقدامات لازم را اجرایی کنند.

نور صالحی تاکید کرد: از عوامل مرتبط در شهرداری می‌خواهم در هفته پیش رو با برنامه‌ریزی دقیق و منظم زمینه تسهیل عبور ومرور معلمان و اساتید دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم کند و ناوگان حمل‌ونقل شهری نیز آمادگی لازم را در این خصوص داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز