خبرگزاری کار ایران

توزیع هفت میلیارد ریال اقلام حمایتی بین آسیب دیدگان کرونا در بجستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۹۱۴

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بجستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون سه هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی و اقلام حمایتی به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین مددجویان و آسیب دیدگان از این ویروس در این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، محمد مرتضوی افزود: از این تعداد هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش سه میلیارد ریال از ابتدای امسال بین آسیب دیدگان کرونا، مددجویان و بیماران سخت درمان زیرپوشش این نهاد توزیع شده است.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز مددجویان آسیب دیده از کرونا به حمایت مالی، امسال تسهیلات قرض الحسنه ۵۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون ریالی در مجموع به مبلغ ۲ میلیارد ریال و کمک بلاعوض نیز به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال به ۳۵ نفر از این دسته مددجویان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بجستان گفت: در این مدت ۶ هزار پرس غذای گرم با هزینه ۷۵۰ میلیون ریال نیز بین مددجویان و خانواده های آسیب پذیر این شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: امسال همچنین ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات دامداری برای خرید خوراک دام به مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت شد.  

مرتضوی پرداخت ۱۸۰ میلیارد ریال طی سال گذشته و ۱۵۵ میلیارد ریال طی سال جاری برای اشتغال مددجویان و آسیب دیدگان از کرونا را از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) بجستان ذکر کرد. 

افزون بر پنج هزار نفر نیازمند، یتیم و زن سرپرست خانوار در قالب ۲ هزار خانواده زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بجستان قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز