خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

شهرک‌های صنعتی قزوین پایلوت نمایشگاه یک ساله کالا و خدمات سوریه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۹۰۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: نمایشگاه دائمی یک ساله داخلی کالا و خدمات با فرصت بازسازی سرمایه گذاری و تجارت در کشور سوریه و با زعامت و پایلوت بودن شهرک‌های صنعتی استان قزوین در آذر ماه امسال آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، حمیدرضا خانپور گفت: نمایشگاه دائمی یک ساله داخلی کالا و خدمات با فرصت بازسازی سرمایه گذاری و تجارت در کشور سوریه و با زعامت و پایلوت بودن شهرک‌های صنعتی استان قزوین در آذر ماه امسال آغاز به کار می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: قطعا شهرک‌های صنعتی استان قزوین با توجه به ظرفیت خود به عنوان یک ابر منطقه صنعتی و اقتصادی در کشور، نماینده شایسته‌ای برای اجرای این امر مهم  خواهد بود.

وی عنوان کرد: در راستای تسهیلگری و تشویق صنعتگران و مدیران صنعتی‌–‌اقتصادی، بسته حمایتی در اختیار شرکت کنندگان نمایشگاه قرار خواهد گرفت و 80 درصد هزینه‌های اعلام شده از طریق شرکت استانی به عنوان یارانه حمایتی به واحدهای تولیدی پرداخت گردیده و الباقی 20 درصد در صورت عقد قرار داد در کشور سوریه نیز به مجری پرداخت می‌شود.

خانپور گفت: حضور در نمایشگاه یاد شده  نقش موثری در  سیاست‌گذاری تجاری دارد و می‌تواند سایر میدان‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز از قبل آن منتفع شوند، متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت iransyriaeconomy.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز