خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در استان های شمالی کشور/آسمان تهران صاف خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۸۵۵

کارشناس هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار را شاهد خواهیم بود. امروز در نوار شمالی کشور از جمله استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی و مناطقی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده باران رخ می‌دهد که گاهی با رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقتی همراه خواهد بود.

وی افزود: همچنین مناطقی از استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی این شرایط را خواهند داشت و بارش‌ها در این مناطق به شکل پراکنده خواهد بود. امروز و فردا هم در ارتفاعات استان هرمزگان و فردا در جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعت‌های بعدازظهر شاهد رشد ابر خواهیم بود که گاهی همراه با بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

رفیعی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: در تهران هم امروز آسمان صاف خواهد بود و گاهی وزش باد را خواهد داشت که طی چند روز آینده هم شرایط به همین صورت خواهد بود. حداکثر دما در تهران امروز به سی و سه درجه بالای صفر خواهد رسید. حداقل دما نیز بیست و یک درجه بالای صفر خواهد بود. خنک‌ترین مرکز استان هم امروز شهرکرد با دمای حداقل پنج درجه بالای صفر و گرم‌ترین مرکز استان دیروز اهواز با دمای حداکثر چهل و سه درجه بالای صفر گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز