خبرگزاری کار ایران

تاکید بر استفاده از واکسن برای حضور در اماکن فرهنگی و ورزشی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۸۴۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با تاکید بر استفاده از واکسن برای حضور در اماکن مختلف گفت: بهتر است برای حضور در اماکنی مانند استخرها و سینما و تئاتر افراد واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیمان نامدار با اشاره به شرایط آغاز به فعالیت اماکن فرهنگی و هنری گفت: برای بازگشایی اماکن پرجمعیتی مانند سینما و تئاتر ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و محدودیت ظرفیت، انجام واکسیناسیون و ارائه کارت واکسن توسط مراجعه کنندگان ضرورت دارد و در صورت مهیا بودن شرایط این امکان در استان فراهم خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ادامه درباره نحوه فعالیت رستوران‌ها و کافه‌ها نیز گفت: با توجه به شرایط استان و قرار گرفتن در وضعیت نارنجی رستوران‌ها و کافه‌ها می‌توانند با 30 درصد ظرفیت فعالیت داشته باشند.

وی درباره نحوه فعالیت استخرها نیز گفت: استخرهای سرپوشیده استان به شرط رعایت شرایط خاص و مساحت چهار متر مربع به ازای هر  فرد می‌توانند آغاز به فعالیت کنند؛ که البته اداره کل ورزش و جوانان استان باید بر روند اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت داشته و آن‌ها را اجرایی کند.

نامدار با تاکید بر استفاده از واکسن برای حضور در اماکن مختلف گفت: بهتر است برای حضور در اماکنی مانند استخرها و سینما و تئاتر افراد واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز