خبرگزاری کار ایران

در ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا در استان همدان ۱۵ قربانی گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۸۳۴

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان از فوت ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در استان همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، محمد طاهری با بیان اینکه تعداد موارد بیماری کرونا در استان در بخش سرپایی و بستری روزانه به ۴۹۷ مورد جدید رسیده است، افزود: از ابتدای همه گیری بیماری در بخش سرپایی ۸۲ هزار و ۷۰۵ مورد ابتلا گزارش شده و موارد ابتلا در بخش بستری به ۲۶ هزار و ۹۵۶ مورد افزایش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان از فوت ۱۵ نفر در استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: آمار فوتی‌های ناشی از کرونا  از  ابتدای شیوع بیماری به ۲ هزار و ۷۷۹ مورد در استان رسیده است.

طاهری تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا را طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۳۲۳ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۸۶ مورد در بخش عادی و ۱۶ نفر در بخش ICU بستری هستند و حال ۵۴ نفر هم وخیم گزارش شده است.

وی گفت: تا کنون در اسدآباد هزار و ۳۷۴ نفر، شهرستان بهار هزار و ۳۷۶ نفر، تویسرکان هزار ۴۱۴ نفر، رزن هزار و ۶۹ نفر، درگزین ۳۵۵ نفر، فامنین ۳۸۱ نفر،  کبودراهنگ هزار و ۳۷۰ نفر، ملایر ۵ هزار و ۱۲۱ نفر، نهاوند ۳ هزار و ۴۰۳ نفر، همدان ۱۰ هزار و ۵۱۲ نفر و خارج از استان ۵۸۱ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

طاهری با اشاره به اینکه برگزاری دورهمی‌های خانوادگی باعث افزایش ابتلا به این بیماری می‌شود، از مردم خواست نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز