خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری:

آتش سوزی در بوستان باراجین قزوین پیش از خسارات زیاد اطفاء شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۸۲۵

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: آتش سوزی در بوستان باراجین که شب گذشته اتفاق افتاد پس از یک ساعت تلاش آتش نشانان اطفا شد و خسارات زیادی وارد نکرد.

قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آتش سوزی در منطقه بوستان باراجین گفت: ساعت 21 شب گذشته آتش سوزی در این بوستان آغاز شده و پس از یک ساعت توسط عوامل آتش نشانی اطفاء شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: پنج اکیپ آتش نشانی در این عملیات شرکت کردند و با موفقیت توانستند آتش را در کمترین زمان مهار کنند.

وی عنوان کرد: این آتش سوزی که بر اثر عوامل انسانی بروز پیدا کرده بود آسیبی به درختان وارد نکرده و بیشتر علف‌های هرز در وسعت یک تا یک و نیم هکتار آسیب دیدند.

این مسئول با بیان اینکه بیشتر آتش سوزی‌ها در استان براثر عوامل انسانی و بی احتیاطی رخ می‌دهد، اظهار کرد: در برخی موارد حتی بی احتیاطی‌ها باعث می‌شود باغاتی که چندین سال برای آن زحمت کشیده شده در وسعت بالا طعمه حریق شود که آتش سوزی حدود 12 هکتار از باغات گردو و گیلاس آتان و الولک طی دو هفته گذشته از جمله آن‌ها است.  

مهدیخانی گفت: از هم استانی‌ها درخواست داریم هنگام تفریح در دامان طبیعت آتش‌های که روشن کرده‌اند را پیش از ترک محل به طور کامل خاموش کرده و از انداختن ته سیگار، شیشه و پلاستیک شفاف پرهیز کنند تا شاهد آتش سوزی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز