خبرگزاری کار ایران

قیمت هر شانه تخم مرغ در قزوین بین 40 تا 45 هزار تومان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۷۹۹

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان قزوین گفت: در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ در استان 40 تا 45 هزار تومان است و پس از ارائه نرخ مصوب با متخلفانی که این محصول را با قیمت بالاتر عرضه کنند برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدعلی بیشه‌ای با اشاره به قیمت تخم مرغ در استان گفت: در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ در استان 40 تا 45 هزار تومان است و در تامین تخم مرغ در استان هیچ مشکلی وجود ندارد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: یکی از  مشکلات حوزه تخم مرغ در استان عرضه قیمت بالاتر از نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار است که پس از اعلام نرخ مصوب از سمت جهادکشاورزی با متخلفانی که این محصول را با قیمت بالاتر عرضه می‌کنند برخورد شده و به تعزیرات معرفی خواهند شد.

وی عنوان کرد: البته باتوجه به اینکه هزینه‌های تولید مرغ و تخم مرغ در مرغداری‌ها افزایش یافته تا پیش از اعلام قیمت نهایی از سمت جهاد کشاورزی، قیمت‌ها متناسب با عرف این محصول در نظر گرفته می‌شود.

بیشه‌ای گفت: گوشت مرغ نیز با قیمت 24 هزار و 500 تومان در سطح بازار عرضه می‌شود و مشکلی از نظر تامین آن نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز