خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد:

ضرورت استقرار و همراهی پلیس در ساماندهی دستفروشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۷۰۶

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر کرج، خواستار همکاری نزدیک بین نیروی انتظامی و شهرداری به ویژه سازمان های زیباسازی و ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی، شد.

به گزارش ایلنا از البرز، سیدمرتضی اعتصامی در جریان دیدار امروز فرماندهان نظامی و انتظامی استان با اعضای پارلمان شهری کرج، گفت: حضور پلیس به منظور ساماندهی دستفروشان و وانت بارها و همچنین استقرار نیرو در پارک ها به ویژه اماکنی که به محل تجمع اراذل و اوباش تبدیل شده می تواند نقشی اساسی در پیشگیری از وقوع جرم ایفا کند.  

اعتصامی اضافه کرد: همچنین همکاری پلیس راهور با شهرداری کرج در تهیه و تدوین طرح تفصیلی شهر بسیار موثر خواهد بود.

وی ارائه نظرات کارشناسی از سوی پلیس راهور به منظور ایجاد تغییرات وضعی در نقاط حادثه خیز طرح تفصیلی را بسیار راهگشا عنوان کرد.

عضو شورای شهر کرج، در بخش دیگری از صحبت های خود به لزوم ساماندهی پارک و تردد خودروهای سنگین در شهر اشاره کرد و افزود: تردد این خودروها در شهر علاوه بر آسیب های زیست محیطی، ضررهای گوناگونی را به مبلمان شهری، جداول، خیابان ها و چهره شهر وارد کرده است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: ترتیبی اتخاذ شود  تا با هماهنگی پلیس راهور نسبت به ساماندهی پارک خودروهای سنگین در محل های تعیین شده توسط مناطق شهرداری اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز