خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد؛

سیرنزولی مرگ و میر ناشی از کرونا در البرز/ واکسیناسیون با سرعت ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۶۷۸

استاندار البرز با عنوان اینکه استان در شرایط نارنجی شیوع کرونا قرار دارد و شهرستان طالقان نیز در وضعیت زرد است، گفت: البرز جزو 7 استان اول کشور در اعمال قانون محدودیت های ترددی وضعیت قرمز و تردد شبانه قرار دارد.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: جای خرسندی دارد که البرز در سایه همدلی و تعامل تمامی مسئولان و همراهی مردم و بویژه اصناف در اکثر شاخص های رعایت اعمال محدودیت ها و دستورالعمل های بهداشتی رتبه نخست کشور را دارد.

وی با عنوان اینکه البرز در شرایط نارنجی شیوع کرونا قرار دارد و شهرستان طالقان نیز در وضعیت زرد است، گفت: این استان جزو 7 استان اول کشور در اعمال قانون محدودیت های ترددی وضعیت قرمز و تردد شبانه قرار دارد.

وی افزود: البرز تنها استان کشور در رعایت قابل قبول دستورالعمل های بهداشتی، بهداشت فردی، تهویه مناسب دراماکن عمومی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است که برای این منظور در ستاد ملی مورد تقدیر قرار گرفت.

استاندار البرز اضافه کرد: این استان با 33 مرکز تجمیعی واکسیناسیون که دو برابر متوسط کشور در هر استانی است، 30 درصد افراد واجد شرایط خود را واکسینه کرده که این رقم باسرعت در حال افزایش است.

وی با اشاره به کاهش ابتلا به بیماری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن گفت: اصناف استان نیز همراهی بسیار خوبی داشته اند که این امر نیز در شاخص های کشوری حائز اهمیت بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز