خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد:

مشهد بهشت سرمایه‌گذاران خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۶۱۰

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد گفت: شرایط را به نحوی فراهم می‌آوریم که مشهد به بهشت سرمایه‌گذاری تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مجید دبیریان در نشست مشترک با رئیس و اعضای هیأت مدیره بانک ملل و مجموعه اقتصادی جوانمرد که با حضور شهردار مشهد برگزارشد، اظهارکرد: در نگاه متفاوتی که بنا است در حوزه اقتصادی مدیریت شهری اجرایی شود از شهردار خواهیم خواست تا با تعریف مدل‌های جدیدی در قراردادها تلاش شود مشکلی برای سرمایه‌گذاران به وجود نیاید.

وی اضافه کرد: اگر قرار است در حوزه سرمایه‌گذاری با شهرداری تعامل شود، ابتدا باید خودمان را جای سرمایه گذار ببینیم و منافع آنها را نیز در نظر بگیریم.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای  شهر مشهد با بیان اینکه اگر سرمایه‌گذار نباشد اقتصاد این شهر هم نخواهد چرخید، اظهارکرد: دراین راستا باید شرایطی را فراهم کنیم تا به گفته شهردار، شهر مشهد تبدیل به بهشت سرمایه‌گذاران شود.

دبیریان تصریح کرد: با نگاهی که اکنون در شهرداری مشهد در حوزه اقتصادی وجود دارد، انتظار داریم سرمایه‌گذاران به ویژه مجموعه‌های اقتصادی بزرگ نیز نگاه متفاوتی به سرمایه‌گذاری در مشهد داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر صرفا هدف از سرمایه‌گذاری تنها گذاشتن آجر و سیمان روی هم باشد معتقدیم اینگونه سرمایه‌گذاری‌ها امروزه پاسخگو نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز