خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

ممنوعیت تردد بین استانی همچنان در قزوین اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۵۳۹

فرماندار قزوین گفت: باتوجه به آخرین آمارها، استان قزوین ازوضعیت قرمز کرونایی خارج شده و در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار دارد؛ با وجود این هنوز هم ممنوعیت تردد بین استان‌های نارنجی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد شفیعی با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد بین استان‌های  نارنجی لغو نشده گفت: باتوجه به آخرین آمارها، استان قزوین از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده و در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار دارد؛ با وجود این هنوز هم ممنوعیت تردد بین استان‌های نارنجی وجود دارد.

فرماندار قزوین ادامه داد: ورود پلاک‌های غیربومی به استان‌های با وضعیت نارنجی و خروج از آن‌ها همچنان مشمول جریمه 500 هزار تومانی می‌شود.

وی عنوان کرد: برای تسهیل در صدور مجوز تردد برای مشاغل و مواقع ضروری و اجتناب از حضور فیزیکی در فرمانداری‌ها، طراحی یک سامانه الکترونیک در دستور کار قرار داشته و در حال انجام است.

شفیعی گفت: محدودیت تردد شبانه نیز همچنان در شهرستان قزوین اعمال می‌شود و هنوز تصمیمی برای لغو آن گرفته نشده؛ البته افرادی که در ساعات ممنوعیت برای تزریق واکسن تردد داشته باشند با ارائه مدارک واکسیناسیون، جریمه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز