خبرگزاری کار ایران

استعدادهای درخشان تکواندو در کرمانشاه/ رکورد شکنی کرمانشاه در اعزام نفرات به رقابت های بین المللی جام فجر / اعزام بی سابقه ورزشکاران به رقابت های انتخابی قهرمانی آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۵۲۷

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: برای اولین بار در استان سهمیه حضور یازده ورزشکار را در مسابقات بین اللملی جام فجر و انتخابی قهرمانی آسیا دریافت کردیم.

مهدی همتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا اظهار داشت: مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا در استان تهران در بین بانوان و آقایان در رده سنی بزرگسالان برگزار خواهد شد که با توجه به وضعیت قرمز و محدودیت‌های کرونایی تاریخ دقیق برگزاری مشخص نشده است.

همتی در ادامه افزود: در گذشته یکی دو نفر از استان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام داشتیم اما امسال طبق رتبه بندی یازده ورزشکار از کرمانشاه به این رقابت‌ها اعزام می شوند که این امر در تاریخ ورزش استان بی‌سابقه و نشان از توانایی ورزشکاران و مربیان استان است.

وی افزود: اعزام ورزشکاران به مسابقات و هزینه سنگین لباس آن‌ها و همچنین خورد و خوراک و اقامت هزینه زیادی را شامل می شود که اداره ورزش و جوانان با تخصیص مقداری بودجه به این امر تا حدودی کمک شد.

رئیس هیأت تکواندو استان در خصوص تمرینات در ایام کرونا گفت: با شروع محدودیت های کرونایی و تعطیلی تمرینات ورزشی مربیان بصورت مجازی پیگیر فعالیت ورزشکاران بودند اما این کار کافی نبود و تمرینات را با رعایت پروتکل های بهداشتی به فضای باز بردیم تا از تمرینات عقب نمانند.

وی با اشاره به درخشش ورزشکارانی که  در رده سنی  پایه تکواندو را آغاز کردند گفت: اکثر نوجوانان و جوانان تکواندو کار کرمانشاهی در رقابت ها خوش درخشیدند، اما با بالارفتن سنشان و مسائل مربوط به اشتغال، ازدواج و یا تحصیل امکان دور شدنشان از ورزش استان هست لذا نگه داشتن چنین استعدادهای درخشانی در استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

اسامی یازده نفر شرکت کننده در رقابت های انتخابی قهرمانی آسیا به شرح زیر است.

آقایان: علیرضا ثمینی، امیر مصطفی رضایی، امیر حسین امجدیان، امیر ماهان محمدی، آرش سلیمی، ابوالفضل فخری، مهرداد یزدانی 

بانوان: کوثر اساسه، سحر مرادی، آتوسا پروین، فاطمه کرمی

 مربیان اعزامی: وحید ناصری، جواد خاوری، لیلا خزایی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز