خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

نحوه حضور کارمندان ادارات براساس رنگ بندی جدید شیوع کرونا خواهد بود/ حضور تمامی کارکنان در شهرستان های با وضعیت آبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۵۱۲

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: دورکاری کارکنان متناسب با وضعیت نارنجی و زرد شیوع کرونا در شهرستان های استان هرمزگان طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا باید همچنان اجرایی و تداوم یابد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نازنین شیبانی اظهار کرد: طبق جدیدترین رنگ بندی اعلام شده درباره وضعیت شیوع کرونا در استان هرمزگان، شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، قشم، بندرخمیر، بندرلنگه، حاجی آباد، پارسیان و بستک در وضعیت نارنجی قرار دارند و بر این اساس، یک سوم کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضرورى در این شهرستان‌ها باید به صورت دورکاری فعالیت کنند و در سایر ادارات هم باید ۵۰ درصد از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: همچنین شهرستان‌های جاسک و سیریک در وضعیت زرد قرار دارند که در این شهرستان ها کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضرورى به صورت کامل حضور خواهند یافت و در دیگر ادارات، یک سوم کارمندان به صورت دورکاری، فعالیت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه شهرستان های بشاگرد و ابوموسی در وضعیت آبی قرار دارند، افزود: در شرایط آبی همه کارکنان موظف به حضور در محل کار هستند و همچنین در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته حداکثر با ۲۰ نفر، در شهرستان‌های با وضعیت زرد، حداکثر تا سقف ۳۰ نفر و در شهرستان‌های با وضعیت آبی، حداکثر تا سقف ۵۰ نفر مجاز خواهد بود.

شیبانی تصریح کرد: این روزها با همراهی و همکاری مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد کاهش آمار مرگ‌ومیر ناشی از کرونا و تعداد مبتلایان بوده‌ایم اما تا تغییر وضعیت به سفید و عادی‌شدن شرایط، باید دستورالعمل های بهداشتی و دورکاری کارکنان طبق وضعیت رنگ بندی شهرستان ها همچنان رعایت شود و این شرایط برای همه سازمان ها و ادارات صدق می‌کند.

وی گفت: با توجه به خطرات بیماری کرونا و براساس تصمیماتی که در ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا در خصوص دورکاری کارکنان گرفته شده و براساس مصوبه سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه های اجرایی و ادارات موظفند دورکاری کارکنان با در اولویت قرار دادن کارمندان زن دارای فرزندان خردسال، زنان باردار و بیماران زمینه ای را اجرایی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد: مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا لازم ‌الاجراست و بر همین اساس اجرای این دستورالعمل ها به تمامی دستگاه‌های استان هرمزگان ابلاغ شده و بر آن نظارت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز