خبرگزاری کار ایران

میزان مراجعات به مراکز منتخب کرونا در مشهد ۴۰ درصد کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۴۱۶

عضو کمیته بهداشت ستاد مبارزه با کرونا در مشهد گفت: میزان مراجعات به مراکز منتخب کرونا در مشهد کاهش ۴۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، محمدحسن درخشان گفت: در حال حاضر ۲۳ مرکز منتخب کرونا در مشهد فعال هستند که از این تعداد فعالیت ۱۱ مرکز به‌صورت شبانه‌روزی بوده و زمان فعالیت دیگر مراکز هم همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱ است.

او افزود: همچنین در هر یک از شهرستان‌ها یک مرکز منتخب کرونا فعال است و در شهر‌هایی که نیاز بیشتری است ۲ مرکز فعال شده است، ضمن اینکه مراکز گلبهار و کوه‌سرخ هم مستقل شدند و از پوشش شهرستان‌های کاشمر و چناران خارج شده‌اند.

عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه میزان مراجعات و موارد مثبت به نسبت هفته قبل کاهش یافته است، ادامه داد: در حال حاضر آمار موارد مثبت کرونا از ۶۰ درصد به ۳۸ درصد کاهش پیدا کرده و نسبت به هفته گذشته ۲۲ درصد کمتر شده و میزان مراجعات هم کاهش ۴۰ درصدی داشته است.

درخشان بیان کرد: درصد رعایت‌ها در موج پنجم بحران کرونا افزایش یافته و امیدواریم که این وضعیت مطلوب تداوم یابد تا با موج ششم مواجهه نشویم و بار دیگر حجم کار مدافعان سلامت افزایش نیابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز