خبرگزاری کار ایران

مدارس قزوین با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آماده آغاز به کار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۹۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مانور بازگشایی مدارس، آمادگی استان قزوین دراجرای سه روش آموزشی را نشان می‌دهد و مدارس استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آماده آغاز به کار برای سال تحصیلی جدید هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسنعلی اصغری در مراسم مانور بازگشایی مدارس که صبح امروز در دبیرستان استعدادهای درخشان برگزار شد، گفت: برای بازگشایی مدارس به شکل حضوری، نیمه حضوری و مجازی برنامه ریزی شده و با تمهیدات صورت گرفته برای بازگشایی مدارس آمادگی وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: ستاد ملی کرونا نیز بازگشایی مدارس در این سه مدل را تایید  کرده، که البته شیوه حضوری و نیمه حضوری در مدرس با جمعیت کمتر اجرا می‌شود و شبکه شاد نیز همچنان به کار گرفته می‌شود.

وی عنوان کرد: مانور بازگشایی مدارس با عنوان پروژه مهر، آمادگی استان قزوین دراجرای سه روش آموزشی را نشان می‌دهد و مدارس استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پس از چند بار ضدعفونی آماده آغاز به کار برای سال تحصیلی جدید هستند.

اصغری گفت: در سال تحصیلی جدید 253 هزار دانش آموز، مشغول تحصیل خواهند بود و با توجه به اهمیت عدالت آموزشی در تمام نقاط استان حتی با وجود یک دانش آموز نیز امکان تحصیل وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز