خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

11 شهرستان مرکزی از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۳۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: بر اساس آخرین اعلام گزارش رنگبندی کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 11 شهرستان استان از وضعیت قرمز کووید 19 خارج شدند و تنها شهرستان ساوه همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد جمالیان افزود: در گزارش اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های اراک، آشتیان، خمین، دلیجان، محلات، شازند، کمیجان، خنداب و فراهان از توابع استان مرکزی در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند. همچنین شهرستان های تفرش و زرندیه از توابع این استان نیز در وضعیت زرد کرونا رده بندی شده‌اند.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر شمار مبتلایان و بیماران بستری و فوتی‌ها در مراکز درمانی استان مرکزی تا حدودی کاهش یافته است، اما نباید با تغییر وضعیت رنگبندی کرونا، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی میان شهروندان کمرنگ شود. رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مانع جهش سویه‌های دیگر ویروس کرونا می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: تزریق واکسن کرونا در استان مرکزی با سرعت قابل قبولی جریان دارد و امید می رود که در بازه زمانی کوتاهی تمامی گروه‌های سنی واکسینه شوند و سطح ایمنی لازم در جامعه ایجاد شود تا شاهد کاهش نگرانی مردم و سیر نزولی کرونا باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز