خبرگزاری کار ایران

افزایش 117 درصدی سازش در پرونده‌های قضایی تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۱۶

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: با توجه به آمارهای ارائه شده، مصالحه در پرونده‌های کیفری در 6 ماهه اول سال در تاکستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 117 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حسین رجبی با اشاره به اینکه اجرای طرح اصلاح  ذات البین با دو هدف کاهش جمعیت کیفری زندان و کاهش محکومیت کیفری شهروندان صورت گرفته است گفت: جهت دستیابی به اهداف این طرح کارگروه صلح و سازش در مراجع انتظامی تشکیل که منتهی به ایجاد صلح در 311 فقره پرونده و تشکیل کارگروه صلح وسازش در شعب دادسرا نیز منتهی به سازش در  163 فقره پرونده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان افزود: با توجه به آمار فوق، مصالحه در پرونده‌های کیفری در 6 ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 117 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: همچنین در مدت ذکر شده هزار و 527 فقره پرونده کیفری نیز منتهی به سازش شده که به نسبت سال گذشته شاهد افزایش  28 درصدی رضایت بوده‌ایم.

دادستان تاکستان درباره پرونده‌های قتل هم گفت: با تشکیل کارگروه صلح و سازش ویژه قتل نیز از ابتدای سال تاکنون اولیا دم 2 فقره پرونده اعلام رضایت کرده‌اند.

رجبی با اشاره به نتایج حاصل از اقدامات کارگروه صلح و سازش در تاکستان گفت: با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش 29 درصدی ورودی زندان و 36 درصدی ارتکاب جرایم خشن در این شهرستان بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز