خبرگزاری کار ایران

شروع به کار دوباره جایگاه سوخت گاز نواب قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۱۳۱

جایگاه سوخت گاز نواب پس از تعویض قطعات آسیب دیده و تعمیرات اساسی فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: جایگاه سوخت گاز (CNG) نواب پس از تعویض قطعات آسیب دیده و تعمیرات اساسی فعالیت خود را از سر گرفت.

اسماعیل عرشیان افزود: در اول مرداد ماه سال جاری، نوسانات شدید و قطعی مکرر برق موجب بروز آتش سوزی در جایگاه سوخت گاز (CNG) نواب شد که در اثر این آتش سوزی در حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان خسارت به این جایگاه وارد شد و تجهیزات، تابلوی برق قدرت و کابل‌های آن به طور کامل از بین رفت.

عرشیان اضافه کرد: پس از بروز این سانحه، تعویض قطعات آسیب دیده در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفت و پس از این که این جایگاه در حدود دو ماه تعطیل بود، با خریداری و تعویض قطعات و انجام تعمیرات اساسی مجدداً بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵ نازل از ۸ نازل موجود در این جایگاه فعال است و ۳ نازل باقی مانده نیز در آینده‌ای نزدیک به چرخه خدمت رسانی بازخواهد گشت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یادآور شد: نوسانات و قطعی مکرر برق در تابستان سال جاری، موجب بروز خسارات سنگین به تجهیزات جایگاه‌های CNG سازمان تاکسیرانی شد که از میان این جایگاه ها، بیشترین میزان خسارت به جایگاه نواب وارد آمد، به طوری که از اول مرداد از چرخۀ فعالیت خارج شد.

وی گفت: پس از تعیین خسارت‌های وارد آمده به این جایگاه توسط شرکت‌های بیمه گر و خرید تجهیزات و قطعات آسیب دیده و انجام تعمیرات لازم، هم اکنون این جایگاه فعالیت خود را از سر گرفته و آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی خواهد بود.

عرشیان در ادامه یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای ۸ جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه در حدود ۱۲ هزار تاکسی و خودرو در این جایگاه‌ها سوخت ارزان قیمت و پاک تهیه می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز