خبرگزاری کار ایران

‍ کشف 22 قبضه اسلحه غیرمجاز دراستان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۱۱۳

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف 22 قبضه سلاح غیرمجاز و 387 عدد فشنگ در شهرستان های قصرشیرین، کنگاور و کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: در ماموریت نخست، ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به 3 دستگاه خودرو سواری مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده از خودروهای توقیفی، 9 قبضه سلاح شامل 7 قبضه کلت و 2 قبضه اسلحه شکاری، 324 عدد فشنگ، 2 عدد وسایل دفاع شخصی فاقد مجوز و یک دستگاه گنج یاب شدند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در این راستا 5 نفر دستگیر و ضمن معرفی به دستگاه قضائی، خودروهای آن ها نیز توقیق و روانه پارکینگ شد.

کشف 10 قبضه اسلحه در قصرشیرین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به کشفیات اسلحه در قصرشیرین نیز اشاره کرد و گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی این شهرستان از ورود تعدادی سلاح غیرمجاز از نقاط مرزی به کشور رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی قاچاقچیان اسلحه شدند اما آن ها با دیدن ماموران و به جا گذاشتن سلاح های غیرمجاز اقدام به فرار کردند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته 10 قبضه سلاح شکاری، 21 تیغه خشاب و 58 عدد فشنگ کشف شد.

کشف سلاح‌های شکاری در کرمانشاه توسط پلیس امنیت عمومی

این مقام انتظامی همچنین به ماموریت سوم نیز اشاره کرد و گفت: در این عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان از نگهداری تعدادی سلاح غیرمجاز در یک واحد سرایداری واقع در محور کرمانشاه - کامیاران مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی محل دقیق نگهداری سلاح های غیرمجاز را واقع در دهکده گلستان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازری های لامز انجام که در نهایت منجر به کشف 3 قبضه اسلحه شکاری و 5 عدد فشنگ شد.

سرهنگ آمویی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز