خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان:

بودجه عمرانی استان قزوین سه برابر رشد یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۹۲۵

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در استان اقدامات خوبی انجام شده که رشد سه برابری بودجه عمرانی و 10 برابر شدن اعبارات محرومیت زدایی استان از جمله آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح الله عباسپور در اختتامیه جشنواره شهید رجایی قزوین که امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: توسعه دولت الکترونیک از اهمیت بالایی برخوردار است و میزان هزینه‌ها را  کاهش خواهد داد و در این راستا تکمیل شبکه ملی اطلاعات باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در استان اقدامات خوبی انجام شده که رشد سه برابری بودجه عمرانی و 10 برابر شدن اعبارات محرومیت زدایی استان از جمله آن‌ها است.

وی ادامه داد: 5 هزار میلیارد تومان سرمایه برای خودور سازی در استان جذب شده، همچنین اعتبارات ملی نیز طی سال‌های گذشته برای استان جذب شده است.

این مسئول بیان کرد: پس از  انقلاب و به برکت آن خدمات خوبی برای مناطق مختلف استان ازجمله روستاها ارائه شده، با وجود این هنوز هم با مشکلاتی مانند تورم و کاهش قدرت خرید مردم مواجه هستیم که برای مقابله با آن‌ها به کار جهادی نیاز داریم.

عباسپور گفت: کشور در زمینه کسب و کار از رتبه مطلوبی برخوردار نیست که بخشی از آن به دلیل قوانین است  و به همین دلیل مجلس سعی دارد برای حل این موضوعات و رفع موانع تولید اقداماتی را انجام د هد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز