خبرگزاری کار ایران

رئیس علوم پزشکی اردبیل:

بستری 48 بیمار کرونایی جدید در استان / 7 نفر جان باختند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۹۱۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از شناسایی و بستری 48 بیمار کرونایی جدید و همچنین فوت 7 بیمار در شبانه روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهرام حبیب زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل درباره آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌ها عنوان کرد:  بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های مشگین‌شهر، بیله سوار و نیر در وضعیت قرمز، شهرستان های اردبیل، پارس آباد، خلخال و گرمی در وضعیت نارنجی و شهرستانهای سرعین، نمین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

این مسئول گفت: در شبانه روز گذشته 48 بیمار کرونایی جدید در استان شناسایی و بستری شدند و متاسفانه 7 فوتی نیز در مدت یاد شده گزارش شده است. در حال حاضر 386 بیمار کرونایی به علت کمبود تخت و سطحی بودن ابتلاء، تحت نظر کادر درمان در منازل بستری هستند و همچنین 435 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان تحت مداوا قرار دارند. 

حبیب زاده افزود: در 24 ساعت گذشته تعداد 92 بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان ها ترخیص شده اند. در حال حاضر وضعیت 96 بیمار کرونایی وخیم است که در بخش آی سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل درباره آمار واکسیناسیون در استان نیز اذعان کرد: از آغاز واکسیناسیون تاکنون طی نوبت اول برای 430 هزار و 991 نفر واکسن تزریق شده و همچنین در نوبت دوم نیز تعداد 198 هزار و 540 نفر در برابر کرونا واکسینه شده‌اند که جمعا از آغاز واکسیناسیون تاکنون 629 هزار و 531 دوز واکسن کرونا در استان مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز