خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبرداد:

جمعه بازار کاشان منع فعالیت ندارد/فردا جمعه بازار دایر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۸۷۵

معاون فرماندار کاشان گفت: با توجه به بهتر شدن شرایط کاشان و همچنین مصوبه ستاد ملی کرونا کشور ،جمعه بازار کاشان منعی برای فعالیت ندار‌د.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، مسعود خاندایی با بیان اینکه فعالیت روز بازار ها می تواند دسترسی مستقیم شهروندان به کالاهای مصرفی وخوراکی نظیر میوه و سبزیجات را آسان تر کند، اظهار داشت: عرضه محصولات کشاورزی و باغی و تولیدات خانگی باعث تنظیم بازار  و رونق کسب و کار می شود.

وی افزود: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مرکز بهداشت و سایر نهاد های مسئول کسبه می توانند فردا جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی و ارائه کارت واکسن نسبت به فروش محصولات و کالاهای مورد نیاز مردم اقدام کنند.

خاندایی تاکید کرد: هرچند روز بازارها مشمول اعمال محدودیت های اصناف و گروهای شغلی نیستند و جمعه بازار از نظر فرمانداری منع فعالیت ندارد، ولی اگر بازرسین مرکز بهداشت موردی مبنی بر عدم رعایت مصوبات بهداشتی در محل مشاهده کنند با متخلف برخورد خواهندکرد.

معاون فرمانداری کاشان استفاده از کارت خوان به جای تبادل وجه نقد با هدف جلوگیری از انتقال ویروس کرونا  را ضروری دانست و تاکید کرد: خوردن و آشامیدن حین کار، همراه نداشتن کارت بهداشتی معتبر، عرضه و فروش موادغذایی فاقد بسته بندی ممنوع بوده و مسئولیت کنترل، انتظام بخشی و جلوگیری از تجمعات بر عهده شهرداری و نیروی انتظامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز