خبرگزاری کار ایران

به دستور وزیر بهداشت:

ظرفیت تزریق واکسیناسیون در کرمانشاه دوبرابر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۸۵۶

وزیر بهداشت در بازدیدی که صبح امروز مراکز تجمیع واکسن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عمل آورد از لزوم و دستور ویژه برای دوبرابر شدن ظرفیت تزریق واکسن در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون دانشکده پزشکی کرمانشاه با تاکید بر دوبرابر شدن ظرفیت تزریق واکسن کرونا در کرمانشاه، ابراز داشت: با توجه به مرزی بودن استان کرمانشاه ظرفیت تزریق واکسن باید دو برابر شده و امیدواریم واکسیناسیون در استان کرمانشاه تا ده روز دیگر تمام شود.

وزیر بهداشت در ادامه ضمن ابراز خرسندی از آماده سازی ظرفیت های تزریق واکسن در کرمانشاه، خاطرنشان ساخت: با واکسیناسیون دانشجویان به صورت گسترده، امیدواریم تا اواسط مهر دانشگاه های علوم پزشکی کشور بازگشایی شود و مابقی دانشگاه نیز با تسریع در امر واکسیناسیون هماهنگی ها با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می شود.

وی درباره بازگشایی مدارس نیز گفت: تاکید داریم که واکسیناسیون رده های سنی هفت تا هجده سال نیز به همراه والدین به زودی عملیاتی شود.

عین الهی تاکید کرد: البته تسریع در روند واکسیناسیون به معنی اتمام کرونا نیست و مردم باید زندگی با کرونا و زدن ماسک و رعایت پروتکلهای بهداشتی را جزیی از روند روزمره زندگی خود بدانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز